Zde se nachází od nás upravené motocykly

Suzuki TL1000S r.v.1997

"Wasps bike"

Kompletní úprava : filtr KN, Power commander, Yoshimura Tri oval titan, Splitfire kabel+svíce,Kotouče Breaking carbon, Klín F.S.D, Podsedlovka Extremedesign, Blinkry,Zrcátka Bike iT, Plexi , Panceře LighTech,Karbon zadni blatnik+nafuky,xenon výbojka, Tribal lak, Leštěná kola,rám,kyvka a doplňky
Soutěže : Bohemia custom 2007 2.místo,Motonálet Nikolčice 2007 4.misto . 
                                              Více foto ZDE


 Bandit 600 r.v.1995

"Dark Devil"

Kompletní úprava : Lakování, chromování kyvné vidlice, street maska, přední blatnik GSXR, leštěná vidlice, jiné bubíky, širši řidítka, podsedlovka Powerbronze, kompletní předělání elektroinstalace
Soutěže : Motonálet Nikolčice 2007 5.misto. 
            Více foto ZDE

Jawa Pionýr 20 r.v.?

"Project zero"

Kompletní úprava : přední vidlice snížena o 10cm a rozšířena o 2cm,zadní kyvka prodloužena o 12cm rozšířena o 4cm,kotouče předek hydraulika 6 pístků zadek mechanika 2 pístky kotouče přední 203,zadní 160mm vyztužení kyvky a podsedláku, sedlo pošito kůže, ráfky přední 1,6"origo pincek zadní 2,5"z jawa 250 obutí přední 100/80/16 zadní 130/80/16 oboje značky sava. Vnitřní náboje kol odsoustruženy žebra a brzdící plocha, brzdící štíty odstraněny, karbec z jawy 250 kuželový filtr z bandita 600,karbon řidítka z FR kola ,nádrž komplet předělaná víčko z gsxr 750,to samé centrál a stupačky, blatník upravený z Aprilia rs125 ,jinak výfuk upraven z Gilera tuším 80 karbonový obal, zad.světlo upraveno z brzdového na auto s LEDkami, přední na auto mlhovky, kompletně vnitřek předělaný. Přední štítek ze street masky budík zakomponován do nádrže i s indukční cívkou. Vlastnoruční výroba přepákování převodu a nějaké drobnosti .Motor má plnou kliku a zvětšené vrtání na obsah 60ccm.
Soutěže : Bohemia custom 2009 3.misto
Motonálet Nikolčice 2009 2.misto. 
                             Více foto ZDE

Manet 90 r.v.1948

Kompletní renovace. Motocykl byl kompletně rozdělán a do posledního šroubku zrestaurován. Motor dostal nové ložiska a gufera. Spoustu věcí nachromováno. Lakovaní do modrého odstínu (zde je jediný rozdíl proti originálu. Jedná se o metalízu) .Vše je z původních dílů co byly na motocyklu.          Kompletní průběh renovace ZDE 

Suzuki GS750 r.v.1977

"Bombarder"

Motorka inspirovaná anglickým středním bombardérem Vickers Wellington s kterým za 2.světové války létala 311.československá bombardovací peruť.
Rám je v části nad karburátory upraven pro sání a následnou aplikaci filtru KN, který je na konci opatřen atrapou letecké pumy. Dále byl zbaven všech přebytečných úchytů a děr. Stupačky jsou na úrovni zadních(spolujezdcových).Ruční řazení, páka je už nevím z čeho, a přenos na řadící hřídel je přes kloubky a řadící hřídel z GSXR 750 92.Nádrž je jen laminátový obal, pod ním se ukrývá nádrž ,víčko je použito z kanistru, zadní bobek je použit klasika Honda CB750 ale chtěli jsme se odlišit od klasických tvarů stylu cafe ,tak tam přibylo (ocasní) křídlo. Přední vidlice je upravená, zahlazená a snížena o 9cm,brýle zabroušeny a zbaveny všech držáku. Řidítka jsou "asi" ČZ ,páčky jsou z předválečného BMW(repliky).Kola jsou osazeny ráfky Akront Borrani a pneu Firestone Deluxe. Přední brzda je závodní 4čtyřklíčová(Yamaha RD350),aplikace mega nasávačů vzduchu naší výroby :-), vzadu jednoklíč Suzuki Savage. Otáčkoměr jsme předělali dle vzoru leteckého výškoměru, výfukový systém Yoshimura. Na moto je spoustu detailů. Co se tyče lakování je dle vzoru letadla: KX - znamená označení československé letky W - znamenalo cvičný bombardér (v našem případě začáteční písmeno firmy) ,bomby na levé straně počet náletů, dle dobové literatury měli 50 svrhnutí, V - znamená "victory" (letadlo nalétalo víc jak 200 hodin) Na nádrži je pak plastika originál znaku 311 sqadrony
Soutěže : Bohemia custom 2013 4.misto 
                      Více foto ZDE

Honda CB500 r.v.1972

"SILVER BULLet"

Motocykl byl postaven dle stylu cafe racer a to doslova. Co na moto je nepotřebné tam není. Po menších úpravách se motor rozhýbal aby bylo možno zjistit případné neduhy. Potom byl kompletně rozdělán vyčištěn, přeměřeny veškeré hybné součástky. Dokoupeny a vyměněny chybějící drobnosti v motoru plus výměny rozvodových řetězů. Motor dostal černý nástřik a kompletně se leštily víčka a víka motoru. Poté započala práce na rámu, ten byl kompletně zbaven veškerých přebytečných držáku, odřezána zadní část .Dokoupen zadní "bobek" elektrika je upravena a baterie a relátka jsou umístěna uvnitř. Přední část je komplet origo, jen zrepasovaná ,měnili se jen řidítka (plně stavitelná,a dobová) . Kola mají rozměr 2,15x18 a 2,5x18 Barevná kombinace zvolená černá perleť s kombinací stříbrné. Výfuky jsou obaleny páskou a to hlavně z důvodu že byly lehce poťukané a porezlé. Stupačky se nachází na místě spolujezdce. Více foto ZDE

Yamaha XS500 DOHC r.v.1978

"21"

Další ryzí cafe racer. Dovoz Rakousko jako nepojízdné po oživení motoru hrozné kovové rány. Po rozebrání motoru zjištění jedné ohlé ojnice, ta se vyměnila, vše se přeměřilo a smontovalo. Motor do černé barvy a leštěné víka. Rám zbaven přebytečných držáků, lakován do zlaté barvy. Bobek z Motoforzy ,model ČZ ,pod ním schovaná baterie a relátka, plus je tam i zabudované zadní světlo. Seériové zadní tlumiče nahradily plně stavitelné s nádobkami. Nádrž zakitována a lakovaná do černé, plus zlatá linka a lehký náznak kinofilmu. Přední vidlice vyleštěná a popuštěna v brýlích o 3 cm. Řidítka jsou koupeny racing provedení v černozlatém eloxu. Zanechán jen otáčkoměr plus kontrolka oleje a neutrálu. Kola zůstala originální jen lakované na černo s leštěným límcem. Stupačky převařeny více dozadu z možností nastavení. Výfuky mají nový chrom a jsou trombonového tvaru .Spínačka se přestěhovala pod sedlo. Motocykl vypadá velmi kompaktně a uhlazeně.
Soutěže : Nikolčice custom 2014 3.misto                     Více foto ZDE

Honda CB550 r.v.1977

"Bad Ass"

Motocykl ve stylu Bobber po kompletní GO motoru, rám sériový až na úpravu zadní časti, ráfky použity přední 2,15x16 a zadní 3,00x16 lakovány ve stylu 60.let a osazeny pneu Shinko. Přední vidlice zkácena osazena řidítky z modelu Honda NSR125.Přední závodní buben Grimeca 230 4klič který brzdí páčka z modelu Suzuki GT750.Omot na výfuku ,speciální koncovka. Zakazkové sedlo, speciální lakování s ruční malbou. Velice zajímavý a atraktivní stroj
Soutěže : Nikolčice custom 2014 1.misto
Bohemian custom 2015 1.místo                                                 Více foto
ZDE

Honda XL600 r.v.1987

"Mjollni"

Úprava ve stylu Street track. Motocykl kompletně odlehčen, zbaven a zahlazen v zadní časti. Kompletní lakovaní. Kola 3x17" obuty do pneu 120 a 130/17. Nádrž a světlo použito z Yamaha SR 500.Motor série odstraněn airbox, ten nahrazen "hříbky". Zadní sedlo naší výroby, kožený polstr. Možnost naštoubování malého decentního nosiče na část zadního sedla. Svody naše výroba, koncovka Sebring. Velice mrštný a všeúčelově použitelný motocykl.                                                      Více foto ZDE

Yamaha SR500 r.v.1978

"Blue Lightning"

Motocykl postaven po vzoru scrambler. Kompletní GO motoru který je nalakován celý na černo. Dodělán přídavný olejový chladič se Suzuki DR600.Rám celý zahlazen a zbaven všech věcí navíc. Odstraněn airbox nahrazen "hříbkem" KNfilter. Zadní blatník seřezán na minimální délku, zadní světlo s "diamantovým" sklíčkem. Použité nové plně stavitelné tlumiče o větší délce. Elektrika ukryta pod sedlem a nádrží. Spínací skřínka ukryta v zadní časti rámu. Použito malé přední světlo, ráfky originál AL leštěné do vysokého lesku, obuto na pneu Firestone Deluxe. Přední pumpa z Honda CB500.Odstraněn tachometr a otáčkoměr umístěn na střed brýlí. Sériovou koncovku nahradila laděná koncovka doutníkového tvaru. Lakováno černá perleť a blankytně modrá
Soutěže : Bohemian custom 2015 3.místo                               Více foto ZDE

Honda CB500 r.v.1974

"Rothmans Racing"

Motocykl komplet přestavěný v duchu 70.let dle vzoru Hondy NSR500.Postupně se projekt ale změnil na inspiraci ve formuli. Proto je zadní bobek stříbrné barvy ,což značí motor, v tom je umístěno čtvercové světlo. Přední plexi seřezáno jako měli piloti před helmou z důvodu odvodu větru.
Motocykl má kompletně zrepasován motor, karburátory dostaly zlaté náústky. Prostor v místě airboxu kompletně vyčisštěn, elektrika je přemístěna do bobku který je námi poupraven, origo bobek závodní typ na Hondu CB 500.Přední kapota pochází ze závodního modelu ČZ 250,komplet ořezaná a zúžená o 10cm.Přední vidlice popuštěna o 40mm.Řidítka použité z modelu NSR125.Vepředu přibyl ještě jeden kotouč, ty jsou potom odvrtány. Kola jsou z modelu Yamaha XS360 18" velikost. Výfuky pochází z naší dílny, svody jsou upravené z modelu Suzuki GS750 a koncovky jsou naší výroby. Samozřejmostí jsou zadrátování brzd, kotoučů a věcí nezbytných jako na závodním motocyklu.                    Více foto ZDE

Yamaha XS650 r.v1979

"Banzai"

Motocykl koupen jako extrémní žrout oleje(ani 2takt tak nekouří :-) ).Po rozebrání motoru zjištěno totální přidření pístů a ložisek na klice. Potom volen výbrus na obsah 706ccm.Motocykl opět celý zahlazen a zbaven přebytečných věcí. Řidítka Honda NSR125 kontrolky a spínací skřínka vložena do brylí ,které jsou osazeny malým otáčkoměrem zn Motodetail. Pancéřové hadice. Vepředu přibyl ještě jeden kotouč. Motor kompletně zgenerálkován, nové originál věci Yamaha. Karburátory natryskovány a místo airboxu je K&N filtr. Svody originál omotány červenou termopáskou a zakončeny 2-mi koncovkami Megaphone (krásný zvuk).Nádrž originální, airbrush ve stylu japonské vlajky, do toho na pravé straně silueta stihačky Mitsubishi A6M3 Zero ve které létaly japonské Kamikaze(silueta pilota na straně levé).Od toho název Banzai, což je hrdinský pokřik japonských vojáků "Hurá"nebo Banzai "ať žije Japonsko". Zadní sedlo je značky Motolana a je na model SR500.Rám je v zadní části uřezán a zakončen z každé strany diodovým světlem. Zadní tlumiče jsou s nádobkami se vzduchovou regulací, elektrika částečně schovaná pod sedlem. Vytvořen nový rámeček na baterii. Kola jsou 19"předek a 18"zadek ( nahrazené na 16") obuté na pneu Avon RoadRider
Soutěže: Bohemian custom 2015 2.místo                    Více foto ZDE

Suzuki GN250 r.v.

"Nobody's hero"

více v blogu :-)

 WASPS STOMP EVO FTB 

"Flat Track Baby"

Poté co jsme postavili motocykl pro muže i děvče , přichází na řadu i ti nejmenší. Jedná se o kompletní úpravu pitbiku Stomp 110cm. Na začátku byla krabice dílů, motor a rám. Jak už je u nás zvykem, moto má GO motoru. Rám je v zadní části převařen a upraven na laminátový monokok naší výroby. Pod ním je schovaná malá nádrž. Kola jsou velikosti 14" a obouvají je flattrack pláště. Koncovka Yoshimura, trhačka a rychlosponky podtrhují závodní ambice tohoto "bajku".                     Více foto ZDE

NEW PROJECT 6

"Coming soon" 5

Makáme na dalších projektech. Těš se !!!!! 3

WASPS Culture / Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!